prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 18 grudnia 2017

duża gwiazda - świąteczna zawieszka

w piątek na blogu Filigranek pojawiła się niesamowita inspiracja
przygotowana przez Karolinę Bukowską


jest wspaniała, dla mnie taka forma jest praktycznie nieosiągalna, ale postanowiłam
przygotować swój odpowiednik - "na miarę moich możliwości" ;) mediowych
- świąteczną zawieszkę -


w miejsce pięknej tekturki Filigranek (najzwyczajniej nie miałam jej pod ręką)
wycięłam dużą gwiazdę w kilku egzemplarzach z tektury falistej


wszystkie pasty i farby zastąpiłam maską i białym gesso, 
oczywiście chętnie bym ich użyła gdybym takowe posiadała,
... teraz wiem co chcę od Mikołaja pod choinkę, ale w tym roku to już raczej nie zdąży

 

znalazłam u siebie trochę gazy, sizalu i srebrnej nitki :)


moja mała gwiazdka to wypalona glina poszkliwiona na biało,
kilka takich ozdób świątecznych zrobiłam w zeszłym roku :)
a teraz mam jak znalazł na prace świąteczne



srebrny brokat na skrapkach jemioły to moja tegoroczna miłość :)


jedynym elementem "zmediowanym" to za dużo powiedziane
jest ta serwetka, którą najpierw potuszowałam na brązowo, złoto i czarno,
a następnie lekko przygasiłam białym gesso i osobistym palcem wskazującym :)


Oto mój lift pt.: "Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma"

Pozdrawiam Was ciepło i świątecznie :)


WYZWANIA:

 cisza kojarzy mi się z lasem nocą i padającym śniegiem





dopisek z dn. 08.01.2018 r.

17 komentarzy:

  1. SUPER wyszła! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zawieszka! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w zabawie Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka :) Dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka, dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak! Jak się nie ma co się lubi... Podoba mi się Twoje niczym nie zblokowane podejście do tworzenia! Tworzysz tu i teraz, używając tego co masz i wychodzi świetnie :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW jaki motywujący komentarz :))), bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Świetna jest :) Dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci to wyszło! piękna praca, dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna gwiazdeczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super gwiazda :) Dziękuję za udział w tagowym wyzwaniu na blogu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń